Barcelona here we come

I mitten av februari fyllde min kärlek 25 :D
Då fick han en weekend resa i present av mig.
Tanken var romantiska Rom :love:
Det verkade ju som gjort för ett kärlekspar.
Men av någon anledning så började vi fundera på Barcelona.
Sagt och gjort,
Vi sadlade om och bytte pastan mot tapas :thumbup:
Ingen av oss har vart där förut heller så det blir kanonkul.
Det är säkerligen inte vår sista weekend heller,
så vi får helt enkelt besöka Rom en annan gång.




Såhär tjusigt ska vi bo :D
Jag fastnade för just det här hotellet
mest pga. att det i rumsbeskrivningen stod:
-Freshly cut flowers 
Hur mys är inte det då :p



Att det fanns takterass med pool är såklart inte fy skam det heller :D

Sååå nu räknar jag dagarna *längtar*
I slutet av april bär det av!!

Om jag känner mig själv rätt
(Vilket jag gör).
Så kommer jag börja packa väskan redan om någon vecka eller två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0