dagens missförstånd

Min sambo är bortrest för tillfället.
Vilket resulterar i att jag har lite svårt att somna på kvällarna.
När han är hemma brukar jag knappt hinna ropa ut mitt nu somnar jag signum
dvs. tiiiiiiimber!! Innan jag träffat kudden så har jag typ redan slocknat.

Så imorse var jag sjukt trött när jag skulle gå till jobbet.
På jakt efter lite medömkan så skickade jag iväg ett mess till Daniel
där jag kort och gott skrev något i stil med buhuuu sover uselt utan dig tyck synd om mig
jadda jadda jadda. Ni förstår?!
Till saken hör att det inte var såå synd om mig då jag bara skulle jobba knappa 4h.
Klockan tolv när jag slutat fick jag ett mess tillbaka:

Daniel -Är det timbeeer nu? :)

Jag var förvirrad. Tankarna snurrade

"Time beer nu??? 12kr vart då en tisdag??
Hmmm han måste ha skickat fel han är ju ändå fullt medveten om att jag inte dricker öl.
Dessutom e han i en annan stad så han kan ju inte menat på att vi skulle öla tillsammans.. Suck
Nåväl är väl ett felskick.." 

Så messade glatt tillbaka:

Jag -Ursäkta? Haha

Då kom svaret:

Daniel - Ja som i att sova :) timber

Okey okey jag läste liite fel och borde väl fattat poängen.
Men jag var galet trött dessutom beonar man tiiiiiimber på i´t
och inte på e´t som han gjorde timbeeer.

Visst är vi överens?
Ni håller med mig :D 
Bra, deal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0