Mot marieberg

Bild på min Daniel från i Söndags (hans födelsedag).
Tacos är ju kalasmat så det stod på menyn :D
Fick en jättefin rosa ros igår :D
(glömde ta kort på hjärtgodiset jag fick)
Tack älskling ♥



Sen blev det pizza!

Vi låg i soffan och kramades och plöjde igenom alla avsnitt av solsidan!
Grymt bra serie måste jag säga. Så ni som inte sett den. Gör det!!
Sist men inte minst blev det burlesque, dagen till ära så önskade jag en romantisk film.
Jag tycker att första halvan av filmen var rätt seg..
Sevärd visst, men knappast den bästa filmen jag sett.

Nu ska jag hoppa in i dushen och ta mig till marieberg!!
Fick sådan lust att shoppa någon inredningspryl.
Wish me luck :)

Mareberg dun dun duna dun

(Hoppas bussen inte fastnar i snödrivorna)

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0