den nakna sanningen del 1



En blogg är roligare om man får lite smaskig info om VEM det är som skriver den,

tycker jag iallafall. Orka leka hemlig och mystisk, nä inte den här bloggen ;p

Tänkte börja med små "avslöjanden" bara för att piffa till det lite.
Så har ni något att skratta åt liksom.
Det bjussar jag på bara för att jag är sååå shysst liksom.

Jag har en "vassa saker mot ögat FOBI"

Fobin är inte konstant utan dyker upp lite då och då.
Ibland tänker jag inte ens på det men det varierar.
Kan vara allt från att någon sitter mitt emot och viftar med en gaffel
under ett samtal över en lunch. Liksom använder som pekpinne eller så,
helknäppt. Varför gör man ens så??
DÅ får jag PANIK och blir upprörd.

eller

Att man står vid ett typiskt "spökhus staket", ett sånt där pointy jäkla staket.
Äh ni kommer väl aldrig fatta så jag får väl skaffa bildbevis.... google times.



sådär!!
USCH creepy. Som gjort att råka ramla på och få ögonen spettade!

När jag var yngre så kunde jag knappt gå bredvid knottriga hus,
ni vet putsad fasad liksom. Hujeda mig vad galet.
Inte alltid, men ibland när jag kom på hur läskiga de var.

Hur som nu fattar ni min knäppis fobi.
Tror starkt att någon gröpa ur mina ögon i mitt förra liv.
Så måste det va,
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: visst är han fiin! :)

hoppas allt är bra!

2011-07-09 @ 18:16:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D Jag köpte den på cubus redan på mellandagsrean.

2011-07-10 @ 06:07:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0