sol, kubb, grillat, daquaris och underbara vänner



Jag hade en fantastisk lördag igår :)
Började med en välförtjänt sovmorgon innan jag och älskling
drog iväg och bada (okey sola för min del).



Lunch på en handduk i solen på en badplats, älskade sommar.



Jag har fått lite coca cola issues sedan jag fick veta att den utan
färgämnen skulle vara grön. Verkar helsnuskigt!
Lika bra det kanske, coca cola är ändå inge vidare nyttigt.



Daniel badade medans jag doppade fötterna.
Har fortfarande inte gjort mitt premiärdopp, skandal va?



Sen dök hans vänner upp i tjusig mustang



Tur det, fick han badsällskap och jag slapp hoppa i hähä



Väl hemma var det dags för grillkväll med underbara vänner ♥









supergod potatissallad med

färskpotatis rödlök, paprika, gräslök, feta, dijonsenap, rapsolja och vitvinsviäger



tjejerna mot killarna



Strawberry daquari. Vad jag kan va ;p

Då söndagen innebar jobb och diverse andra påhitt
för de flesta så rundade vi av innan klockan slog midnatt.
Tack alla för en kanonkväll :)



Men jag hade en ledig söndag att se fram emot
så jag svidade om till min tjusiga topp
som hängt med lappen kvar i klädkammaren alldeles för länge!

Ett par klackar på det sen var jag redo och kilade iväg hem till Sandra
Lotta kom strax efter mig och tjejsnacket var igång
medans vi tog en drink och njöt av sommarvärmen.

Tiden flög förbi och helt plötsligt var klockan efter ett.
Men vi hann med att besöka Strömpis i en hel halvtimma haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0