ett enkelt recept i en vacker ram

Det var längesedan jag köpte min superfina ram på lagerhaus. Tanken var att ha ett kärleksfullt citat i och ha ramen placerad i sovrummet. Så blev det. Men pga. Min inte perfekta handstil så har den vart lite halvt gömd bakom gardinen. Synd på en så fin ram tyckte jag. Idag hittade jag ett enkelt och fint recept i någon hemma bilaga från aftonbladet. Nu sitter det i ramen som nu står i köket, synlig och vacker att beskåda :-D. Blev bra va?? Tycker iallafall jag :-)

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Jadu, jag tycker inte om att lägga ut bilder på mig själv. Men vad snygg blogg du har. Och tack för att du kommentera min blogg.

2011-06-14 @ 19:55:41
URL: http://Zeinab.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0