måndags gott gott



Tänkte först att jag skulle glädja mig själv med en riktigt stor godispåse idag.
(Ni har väl inte missat att jag drog ut en tand idag och var supermodig?)

Men vi närmare eftertanke så vad fasen, det är inte lördag.
Men det är sommar! Och då får man äta jordgubbar :)
Huuuur många man vill, de är inte bara goda utan dessutom nyttiga!
Toppen!!
Köpte årets första svenska idag
(Innan har jag bara hittat belgiska).
Men om sanningen ska fram så vet jag faktiskt inte om de är så mycket godare?
Är nog bara något man fått för sig. Missförstå mig rätt nu,
dom var supergoda men å andra sidan så var de belgiska detsamma.
Nåja jordgubbar som jordgubbar med andra ord :D
(och då menar jag inte frysta)




Kommentarer
Postat av: jessika

var med och tävla om dagens blogg. kram

2011-06-21 @ 14:38:53
URL: http://jeskarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0