äter pizza och kollar på fotboll

Grabbigt värre. Fast om sanningen ska fram så kollar jag inte riktigt på fotbollen.
Inte alls om jag ska vara helt ärlig.
Jag lyssnar knappt :S
Det är Daniel som sitter klistrad framför tvn medan jag bloggar.
Så för min del så råkar den mest vara på i bakgrunden.
Vi hejjar på Milan.

Idag har det vart plusgrader hela dagen :)
Det har tom. regnat en skvätt så snön är så gott som väck.
tjohooo!!

Man kanske borde ta tag i sina gröna fingrar och börja plantera lite frön och dylikt till uteplatsen :D
Om jag minns rätt så är det väl runt mars som det är dags att börja pilla med det??
Det kanske kan vara mitt mission imorgon,
shoppa frön, jord, blommor osv.
Eller jag kanske skulle satsa på färdiga blommor i år?
Om sanningen ska fram så är det ju ett himla mäck att lyckas med att så frön som sedan ska bli tjusiga blommor.
Det hela brukar gå sisådär för mig.

Dessutom så är det isåfall heller ingen megabrådska med det hela.
Så får det bli. Nu har jag bestämt mig.
Blommor it is!
*skönt*



såhär fina blev mina frön förra året iallafall :D

äh okey jag ljög, det här är ett kort taget i Gran Canaria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0