perfekta partydojjan



Oj vad jag har sökt med ljus och lykta efter de perfekta pumpsen,
nu är dom beställda och påväg hem till mig
:)


Med en klackhöjd på 11,5cm och en platå på 3cm
så vågar jag kalla dom alldeles lagom höga!
Jag är 170cm och tycker att klackar på 14-15cm är lite i värsta laget.
Men den här tror jag på!
Blir perfekta "partypjucks" nu i höst när man motvilligt får inse
att det blivit för kallt för öppna skor.

Kanske inte världens mest spejasade sko,
men den kommer funka till det mesta.
Hoppas bara att skorna inte är alltför hårda och obekväma,
jag är sämst på att gå in skor
:(
Får jag skoskav så är det sista gången jag använde den skon.
Mina fötter är rätt kinkiga tyvärr.
Hur som, pumpsen kostade inte mer än 399kr!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: åh men tack så mkt :D

2011-09-17 @ 17:56:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0