Vill aldrig någonsin sluta med julklappar

Vet att många vuxna människor brukar trappa ner på julklappshysterin och lägga fokus på att dricka glögg och trycka julskinka. Men jag älskart! Det kommer jag ALDRIG växa ifrån. Klyshigt nog så tycker jag numera att ge är minst lika roligt som att få! Tänker dock inte sticka under stolen och ljuga och säga att jag inte älskar att få julklappar oxå! Det är ju såååå spännande. Vem gillar inte överraskningar liksom? Har några småklappar kvar att införskaffa sen är även jag redo för dagen D :)

Dock så ska min kära hälft fira jul på jobbet sitt vilket såklart suger men å andra sidan betyder det att det blir julklappsbyte redan på morgonkvisten, inte mig emot såklart! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0