Desorienterad

Sitter nu på tåget mot Stockholm. Ska på pc möte och företagsfest med hippietema! Ska bli hur kul som helst. En sak jag lider av sådana här gånger är mitt lokalsinne. Har ingen känsla alls för åt vilket håll tåget kommer rulla. Satte mig för säkerhetsskull vid ett bord med platser mitt emot OM det skulle visa sig att vi rullar mot andra hållet. Så sjukt illa! Paxade platsen mitt emot med min megatrunk till väska. MEN nu rullar vi och sedär min gissning var rätt haha, köpte mig en Loka hallon och persika på pressbyrån innan avgång och kan nu rekommendera den varmt. Kommer nog på delad första plats med favoriten hallon och citron nam nam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0