Sådär mittemellan sjuk och frisk

Snoren rinner fortfarande och framåt kvällen kan jag fortfarande känna mig aningen sänkt. Blir andfådd av minsta promenad och borde egentligen bara ligga på soffan och kurera mig. Men det har jag inte riktigt ro till. Förutom en liten promenad till Coop så har vi spenderat hela dagen inomhus. Då gäller det att vara lite påhittig om man inte ska bli alltför uttråkad. Pappan har vart duktig och dammsugit samt plockat iordning nere i förrådet så litens nya semesteråk fick plats (blev en chicco liteway). Själv så har jag bakat bröd. Försöker ju vara nyttig så bakade ett supergott bananbröd med nötter och filmjölk. Lätt bra mycket hälsosammare än skogaholmslimpa. Om någon vill ha receptet så hojta. För lat för att plättra ner det här i onödan haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0