Så sjukt putt på mig själv

Ibland velar jag uppenbarligen alldeles för länge. 

I mataffärer kan min sambo få dåndimpen på mig när jag exempelvis ska välja müsli. Ahhhhh beslutsångest. Tänk om den jag väljer smakar hästfoder och den jag valde bort är värstas generöst proppad med frukt och annat gottigt... Suck. Du får tre sekunder på dig att ta ett beslut säger min kära som trots allt ändå alltid låter mig välja. Sen räknar han 1,2,3. 

Ni förstår det är inte lätt att vara jag, eller att vara den som följer med mig och mathandlar för den delen heller.

Detta är dock återkommande i fler situationer än så. Igår så skickade min kära underbara omtänksamma vän Jenny en bild på en vinteroverall som förslag till Filip. En superfin blå minirodini overall  i hans kommande storlek. Dessutom nedsatt från 1399kr till typ 650(?)kr på jollyroom. Och vad gör jag då? Jo jag avvaktar med att beställa för WHO KNOWS WHY?!?? när jag sedan frågat pappan om smakråd och bestämt mig för att klicka hem detta fantastiska fynd så är den självklart slut. Hann såklart kära ner mig i den och nu finns den precis ingenstans i cyberrymden, inte ens till orginalpris. 

Kan knappt förklara i ord hur irriterad jag är på mig själv nu. Det här är en såndär sak som jag kommer klaga om högljutt till alla jag träffar de närmaste dagarna. Dom kommer säkerligen låtsas förstå min frustration trots att dom inte kunde bry sig mindre, medans jag upprepar historien en extra gång för att få lite extra medkänsla. Morr morr frääääääs jag är skitarg faktiskt! 

Det enda som tröstar liiiiite är att kanske kanske att det kommer det komma en ny, ännu finare nu när dom släpper nya vinterkollektionen för i år. Att den kommer kosta över det dubbla får jag helt enkelt bara ta och svälja.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att den finns på tradera just nu så kika där =)

Svar: Tack snälla anonyma du 👍😊
Louise

2014-08-21 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0