Bayalage

Länge har jag haft svårt att ge en bra beskrivning på mitt drömhår när jag gått till frisören, och har inte riktigt lyckats sätta ord på det. Mörk botten, ljusa längder. En naturlig ombré har jag bett om. Men det har ett ord. Bayalage. Idag var jag hos min favorit frisör för sista gången på ett bra tag. Hon ska nämligen vara mammaledig, är SÅ glad för deras skull! Synd för mitt hår bara haha Men hur som så är jag helnöjd med resultatet så nu har jag fotat så jag kan visa nästa frisör vad jag vill ha när det är dags igen! Kanske skulle ta något sluta växa piller så det håller sig såhär tjusigt tills hon är tillbaka istället för att riskera att någon annan klantar till det. Närå skoja bara men jag är så nöjd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0