Om lilleman kunde gå

I julklapp fick lilleman jättefina svarta kavat skor av tant Sofia. Hon var smart nog och köpte i strl 19 då han med all säkerhet kommer vara på benen då. Sägs vara bästa lära gå skorna så det var såklart en mycket uppskattad present. Kommer ihåg hur jag shoppade loss på massa söta mini dojjor medans han låg i min mage. Sjukt onödigt och såhär i efterhand nästan skrattretande. Vad ska någon som inte ens kan gå med skor till? Jo jag veeeeet supersött, men nej dom har knappt blivit använda mer än någon gång och då verkligen bara för att jag inte ville ha köpt dom helt i onödan... Kikade precis på H&M's hemsida och hur fina var inte dessa? 



Nästan så man längtar lite tills han börjar gå. Fast nä jag njuter av honom precis så som han är nu. Liten och orörlig som en sköldpadda på rygg. Han får liksom glatt finna sig i att ligga där man placerar honom. Dvs hos mamman sin om jag får välja hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0