Sophie by Sophie

Tänkte visa en av mina fina födelsedagspresenter. Ett armband från Sophie by Sophie som jag fick av min kära sambo. Jag föredrar själv silver men deras smycken finns även i guld eller rosé. Älskar hästskon dels för att den är menad som en tur symbol men även för att det inom mig bor en riktig hästtjej. Win win med denna symbol med andra ord.


Bor ni i Örebro och blev sugen på ett eget smycke från Sophie by Sophie så är det Ringströms ni ska besöka. Det är nämligen den enda smyckes butiken som säljer det märket dessutom är personalen väldigt hjälpsamma och trevliga där. Både jag och min sambo köper alla våra smycken där när det vankas presenter. Jag till mina vänner och han till mig hihi 
Han är nämligen inte är lika förtjust i smycken som en annan är så inte lönt att försöka pracka på honom några. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0