Det här kommer kännas mindre bra imorgon

Imorse blev det en powerwalk med Lillianne. Det har blivit lite av en rutin att putta vagn i raskt tempo ihop dom dagarna hennes äldsta går på dagis. Då möts vi strax efter hon lämnat dottern och går vår sedvanliga backiga runda på 6km. Skönt nu när det blivit en rutin och vi peppar varandra och ser till att det blir av.

På eftermiddagen blev det en tur till Marieberg med Rebecka. Testade en frozen yoghurt för första gången. Helt okey, men hade säkert vart en hit om man hade unnat sig onyttigheterna som tillbehör och den smaksatta yoghurt varianten. Det får bli någon lördag. Var egentligen på jakt efter höstskor men den lilla vagnåkarn i sällskapet var inte helnöjd idag så det sket sig. Men hann få lite goda smakråd åtminstone och vet nu åtminstone vad jag letar efter. Köpte iallafall en present till den lilla blivande ettåringen och lite krims krams till köket och litens kalas innan humöret hans hann bli för illa. Tycker synd om den lilla gnällspiken. Måste vara tänderna som bråkar så missnöjd som han är till och från nuförtiden. Hur som så var det ändå en lyckad eftermiddag.

Väl hemma så svidade jag om till gymkläder och dammade av mitt gymkort. Sprang en sväng på löpbandet innan jag körde ett rygg och magpass. Sjukt svettig och nöjd med min prestation. Kommer nog inte kännas lika bra imorgon med träningsvärken från helvetet. Men skönt att vara igång ändå trots att jag säkert kommer få rulla ur sängen imorgon. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0