Pannkakor och köttbullar

Idag blev jag och lilleman bjussade på IKEA brunch av snälla Sofia. Filip ratade burken med potatisgratäng och skinka, som han så snällt kastade på Sofias mat och mofflade istället glatt i sig köttbullar, pannkakor, vattenmelon, bröd, kalkon och ost. En riktig festmåltid med andra ord. Skönt nu när han kan sitta och peta i sig mat själv så att man faktiskt kan äta samtidigt. Vardagslyx. 



Passade på att köpa lite inslagspapper till jul och lite plastskålar osv. till Filip när vi ändå var där och strosa. Sen blev det en sväng till Marieberg. Shoppade mig en tjusig top på Gina och supersöt en bebis pyjamas på lindex. Lyckad shopping med fantastiskt sällskap. 

Sen hämtade vi pappan och åkte till farmor och farfar för kaffe och lek ett par timmar innan vi bagav oss hemåt. Väl hemma dukade vi upp tapasmys. Jag fick fredagsblomma och finchoklad, av min underbara karl. Sjukt bra start på den här helgen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0