Klappa händerna mitt i natten om du kan

Tji fick jag. Tyckte det var så sött när Filip i början av veckan börjat med att klappa händerna. Han ser liksom så fånigt nöjd ut över sitt nyupptäckta lilla trick att man inte kan annat än att le från öra till öra. Stolt som bara den skickade jag en video på bedriften till pappsen. Varpå han genast kallade det hela sin förtjänst. De hade tydligen övat massor. Nåja absolut du får den, för snarare ditt fel med tanke på natten som vart. För då skulle lilleman minsann prompt upp ur sängen mitt i natten. Försökte lägga honom gång på gång men tröttheten tog över och jag gav upp, la honom tillslut i vår säng. Varpå han svinnöjd snurrade runt som en vilde utan någon som helst tanke på att sova. Så fort han fick chansen så skulle han absolut sitta upp och klappa händerna, detta mellan 2:30-4:00 för att sedan ligga och fisa mig i nyllet. Kul kille. Hoppas ni sovit gott?



Idag blir det nog x antal koppar kaffe 

Kommentarer
Postat av: Carina

Oh du ljuvliga småbarnsliv 😉😳 .
Jag känner igen det där 😜

Svar: Suuuuupersött men sjukligt tröttsamt sådär mitt i natten när man är så trött så man bara vill spy 🙈
Louise

2014-09-04 @ 21:05:33
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0