Lite som klen hushållsost

Blev skapligt förväntansfull när jag såg dom tre nyheterna från OLW. Ostsnacks med smak av italiensk lagrad, amerikansk cheddar eller fransk dessertost. Vi brukar annars köpa cheezballs med jämna mellanrum för dom är lätt godare än vanliga ostbågar då dom är lite starkare. Med hopp om att dessa skulle vara i samma klass så köpte vi en påse med italiensk lagrad. Enligt mig ska ost gärna vara lite stark och brukar därför sällan falla för dom mildare varianterna. Måste tyvärr säga att vi blev ganska besvikna på dom här då de smakade lite som bebis majskrokar, fast med en gnutta ost då. Så njae inge topp poäng från oss iallafall. För smaklösa tyvärr. Inte direkt värt kalorierna. Ska man frossa i onyttigheter så får de gärna smaka bättre än såhär. Försökte vara positiv men efter en näve så fick jag ändå erkänna att de kanske inte var så goda som jag hade hoppats på. Så nej dom här köper vi inte igen. Tur att man hade säkrat upp med godis också, så fredagsmyset inte gick förlorat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0