Den där Fia är minsann poppis

Då jag jobbar 80% så är lilleman alltid hemma med mig en extra dag mitt i veckan. Idag startade dagen redan 5:30. Dagens plan att gå upp på stan vid 10 ändrades redan där och då när jag insåg här trötta vi var. Blev istället öppna förskolan en sväng på förmiddagen för att sedan gå hem och slänga oss i sängen efter lunch. Men sen så pallrade vi oss iväg på skojakt tillsammans med Filips fadder Sofia. Oj vad Filip tycker om henne. Dom busade som tokar i diverse affärer så jag fick tid att hitta både jacka, skor, tröja och byxor till lillen. Hann dessutom klämma in en fika på espressohouse. Filip var skapligt mallig över att han fick sitta på vuxen stol och höll sina myror i brallan i schack längre än vanligt. Liten börjar bli så stor nu.



Stadium var dagens favorit butik. Där fanns det bollar att leka med, cyklar att fräsa runt på och som sagt bästa lektanten Fiiiiiiia! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa fille ❤ / tant fia

2015-08-21 @ 20:28:03
Postat av: Anonym

Världens bästa fille ❤ / tant fia

2015-08-21 @ 20:28:05
Postat av: Anonym

Världens bästa fille ❤ / tant fia

2015-08-21 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0