Mariannelunds karamellkokeri

Då var hindersmässan över för den här gången. Det har som vanligt inneburit full rulle på jobbet då vår coffeshop ligger så lägligt, precis på Stortorget. Jag älskar mitt jobb och mitt gäng. Det har gått så himla bra för oss och dagarna har bara flugit förbi. Kanonkul! Men hann även ta en liten stros på mässan på min lediga tid med lilleman, moster, kusin och mormor. I år köpte jag för en gångs skull inte enbart godis. Utan det blev även en mössa (inte den snyggaste men kändes på något vis som ett måste då det är en riktig klassiker) till Filip och ett par ullsulor till mig. Mormor köpte även en ballong till Filip, vilket redan har hunnit blivit tradition. Mysigt och såååå uppskattat. Han har ränt runt med den här hemma i högsta hugg. Lilla ballong fantasten. Den här gången lyckades jag även lokalisera den helt klart godaste nougaten jag någonsin ätit. Hos mariannelunds karamellkokeri. Det kommer bli min tradition, att handla av dom kommande år. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0