För jag är typ bästa smygarn

Imorse blev min blivande bortrövad kl8 på morgonen för svensexa. Smidiga jag hade lyckats packa hans väska precis innan utan minsta misstanke. Ljög ihop att vi skulle åka och bada med farmor och farfar så att jag packade till det. Dock så var det väl om jag ska vara ärlig inte helt lätt så rev ner x antal högar kläder från hans garderob. Han ringde några timmar senare och det hade tydligen vart hysteriskt kul att jag packat som om han skulle vara borta en vecka.. Men hallå var tacksam din spoling ❤️ bättre valmöjligheter än en stackars t shirt och inge mer. Men men nåväl. Det har instagrammats flitigt och han verkar ha en toppen dag med hittills en del öl vattensport och massa sol. Lite pinsamt blev det nog senare för "herr två vänsterfötter" mjehehehe. Fast annars verkar han ganska förskonad. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0