En i skinn och en i konstläder

Tänker att jag vill köpa saker som håller i längden. Att dyrare faktiskt kan vara bättre. Just väskor i äkta skinn håller ju så mycket längre än fuskvarianterna. Har länge letat efter en brun skinnväska som rymmer ditten och datten plus ett ombyte till den lilla drällpellen i familjen. Bestämde mig tillslut för en cognacsfärgad variant som jag hittade hängandes alldeles allene inne på Åhléns. En tidlös sådan som bara kommer bli snyggare och snyggare med åren, det är iallafall vad jag inbillar mig att bruna skinnväskor blir. Lite stel för min smak egentligen fast kände ändå att själva sökandet behövde avslutas, men vem vet kanske man skulle ta och snofsa till sig en smula. 


1199kr

Föll även för en liten svart skapelse på H&M. Åh den var så jag. Perfekt storlek för det nödvändigaste såsom smink, mobil och plånbok när man ska ut på galej. Älskar hur konstlädret bryter av mot fuskpälsen. Att kombinera olika svarta material faller mig alltid i smaken. 
Denna lilla ska jag minsann inviga redan ikväll. 
199kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0