äntligen söndag

Igår jobbade jag i sisådär 15h och det känns idag må jag säga!!
Urk, tror jag blivit gammal bara sådär hux flux. Brukar inte ha några problem med att jobba länge.
Men idag känns hela jag som en värkande cementklump med hobbitfötter.
Fy farao vilken syn!! Som en träskpadda eller liknande..
Till råga på allt så har jag ont i halsen. Sablarns oxå!!
Folk går ju runt och smittas till höger och vänster för tillfället. Jag har varken tid eller lust att bli sjuk.
Men bara för att så ska jag öka chansen att bli sjuk genom att besöka ett solarium.
För tillfället är jag nämnligen sådär snyggt spökvit. usch och ve inte konstigt man känner sig krasslig.
Perfekt!! Är inte alls avundsjuk på min vän och hennes sambo som reser till thailand idag.
Nädå jag har ju skadliga uvstrålar här oxå så det så. Fina fisken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0