dör rök mina våta drömmar

Usch fy vilken kass film. Jag är lite emot att stänga av en film innan slutet. Bara för att då känns tiden jag ditills slösat på den var totalt ovärd om jag inte ens får veta hur den sluta. Men denna film hade inte en chans. STOPP knappen blev intryckt och jag fick säga adjö till Mr Scrooge. För tråkig.
Vet att den har ett fint budkap. Men det har även Karl Bertil Jonsson på julafton.
Tack tack tack för att KBJ!! Där är en sann bra julfilm.

Så om ni får för er att kolla på a christmas carol med jim carrey så tänk om.
Han är inte alltid rolig och denna film var helt klart ett bevis på just det.

MORR!!! usel söndagsfilm




tom. bilden ser ju trist ut då kan ni ju bara ana vad filmen var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0