fiberwig mascara

Wooohooo idag pyntade jag 220kr för en ny mascara. Och det var den helt klart värd!!
Fiberwig var namnet. Den ska förlänga fransarna genom fibrer i mascaran som lägger sig utanpå din egna franstopp. Desto fler appliceringar desto längre fransar.
Dessutom tvättas den lätt bort med varmt vatten. Kanon!!


(ja jag ska plocka mina ögonbryn)
Jag tycker minsann att mascaran levde upp till bevis!! De blev längre :D MVG
Bra omdöme från mig som alltid alltid alltid blir besviken på nya mascaror.
Har ju haft min favorit i x antal år nu.. Gillar den skarpt fortfarande! Vi ses helt klart igen mrs. Loreal!! :p
Innan denna fiberwig upptäckt har vattenfast mascara varit mitt enda säkra kort eftersom jag har väldigt raka fransar.
Så eftersom jag böjer dom så måste jag använda vattenfast mascara då den blir hårdare än vanlig mascara.
Alla "vanliga" mascaror jag testat har tyngt ner mina fransar igen efter ögonfransböjning.
Men inte med denna!! Den är hållbar men tvättas som sagt lätt bort med varmt vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0