Mamma bakar gulbullar

 

Efter min å systersjulklapps shopping så landade vi en stund hemma hos mamsen.

Tanken var att hennes och vänninans bullbak skulle vart klart så att vi kunde mumsa i oss en gulbulle eller två.

Men så var inte fallet. Det ska ju jäsas och jäsas och... ni fattar.

Men det bjöds på hemtrillade köttbullar. Det var inte fy skam =)

Såhär i juletider så får jag lite dille på de runda små godsakerna

Vi slog in lite paket och rimmade så gott vi kunde för att sedan ge oss ut i kylan igen.

Nu är jag hemma och gör mest ingenting.

Men snart ska jag hem till Rebecka och ha en riktig tjejkväll!! yeeey

Det ryktas om julmust och massa gott gott.

Så byxor med resår är ett måste höhö

 

 

katten alice är söt och inte alls såhär surmulen egentligen *lovar*


Kommentarer
Postat av: Gazzang

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-21 @ 18:45:30
URL: http://gazzang.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0