aj aj aj

Som jag är sååå väl medveten om ät träningsvärken alltid som värst efter 2 dagar. Den dagen är idag!! Fy vad det värker. När vi stod där och trampade oss svettiga på stairmastern så visade dom Biggest loser på tv apparaterna. Typiskt va?? Imorgon ska vi iväg igen. Så på söndag har jag säkerligen lika ont igen.
Tur att min älskling har förberett för en hemmakväll med bingolotter =)
På tal om bingolotter, Nu kom jag att tänka på det omtalade pensionärsjävlar programmet. Ska nog kolla om det går att hitta på nätet nu på en gång. Verkar ju roligt som satan. Såg lite fort en trailer då en tant prata högt i sin lur med någon hon smittat med k sjukan eller hur det nu var. Roligt var det iallafall.
Då vi är bjudna på halloweenfäst (stod så på fejjan inbjudan), dvs jag kan stava till fest. tror inte jag lider av dyslexi..  så kommer vi förmodligen även vara något tunga i huvudet. Så innan söndag ska jag shoppa mat och massa onyttigheter på Ica och förbereda oss för en död för världen dag på söndag. Bra plan va?? För en gångs skull tänker jag till i förebyggande syfte. Kanske borde ladda med resorb oxå? Fast då får jag smygdricka det då min karl är helt säker på att det är djävulens påfund och att jag bara mår sämre dagen efter istället för bättre. Jag brukar försvara det hela med att man faktiskt inte vet hur illa det hade varit utan resorb. Kanske hade kolat vippen utan dom istället för att bara känna för att dö liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0