där fick jag till det

Skrev ju att Rimon Lahdo skulle dyka upp i paradise hotel vilken dag som helst nu. Vilket han gjorde idag på trailern för programmet som visas imorgon!! Ujuj vad rätt jag hade då HA!! Nog om paradise nu.

Idag kikade min lillasyster in på jobbet och gjorde min kväll!!

Fick en massa tjusiga juliga muffinsformar och knäckformar. Fast när jag tänker efter... såå vaaaarför är det muffinsformar med jultomtar på?? Jag tänker baka saffransbullar i dom. Jag gör aldrig de klassiska med 2 äckel varma russin i. Ni vet de traditionella lussekatterna?! NÄ trist och inte alls lika gott som vaniljbullar med saffran i. Detta år ska jag även vara lite "inne" och baka med kesella. Hahaha värsta gammeltanten jag är.
Nä fy vilka nymodigheter vi gör som på den gamla goa tiden.
Äsch i år ska jag vara modern. Heja kesella saffransbullar =)


Öhhhh min syster är en lögnare. Såg nu att det står ju för i katten bullformar på dom. Inte nog med att hon ljög om dom. Knäckformarna är i själva verket chokladformar. Hujeda mig!! Tur för henne att jag gillar henne ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0