hALLooOOooweenfÄSt

efter mycket om och men så lyckades jag ta min linsoskuld
fördrink med döingar
lite vinterblek
joline bjöd på välkomstdrink
scäääryyyy shobo
gaga
amy w
med klockren pinuppa tatoo ;p
Joline, bästa värdinnan ever
snacka om att hon gick in för det =)
sofia i gottehörnet
transa häxa å hannibal
för bra mask?!! skrattar så jag får ont i magen hahaha
sofia kom å fnissa
-skit oxå tror jag råkade lägga massa sunkiga löständer i någons drink. Trodde den var övergiven men nu är den borta. Säg inte att det var jag shhhhhhh


nästa klunk upptäcker jag det.. klart det var min hon hade slängt skiten i
Kul hade vi iallafall och ikväll ska vi äta tacos, spela bingolotto och vinna miljoner!!
Låter som en toppenkväll va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0