jobbigt värre

halloween sminket lämnade sina spår *morr*
denna är skyldig till:
den svarta fläcken i badrummet som inte gick bort med ajax badrums spray
och även till denna otrevliga kuddfläcken.
JÄRNSPIKARNS OXÅ!! jag vet vem som ska städa och tvätta imorgon. skit!!
För inte är det mina föräldrar iallafall. Såg precis på ung & bortskämd. Usch pinsamt!!
Jag hade aldrig som förälder låtit min unge medverka i det programmet.
Det är ju föräldrarnas fel att de är så sjukt tappade.
Som danne sa de borde ju skicka föräldrarna på kurs samtidigt som ungarna bor i huset.
För er som inte har en aning om vad jag snick snackar om så går programmet ut på att 10 (vuxna mellan 18-24 år) ska lära sig att bo själva och allt vad det innebär. vilket bara är pinsamt att de då de är vana att mamma och pappa daltar, städar, tvättar, betalar allt m.m. dvs. de gör inte ett piss. de har inte aldrig jobbat en dag i sina liv.
nog om det!!
Jag ska iallafall vara duktig och städa och tvätta och pyssla och dona... Imorgon =)
jag har vart och tränat idag. minst 2ggr till i  veckan, sen är det helg å då ska jag på 25års kalas weeeiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0