4 årstider

Jag gillar att vi har höst, vinter, vår och sommar i Sverige. Omväxling förnöjer. Tittade ut genom fönstret imorse och nu är det inga tvivel kvar. Vi har bytt ut hösten mot vinter. Välkommen snön!! Idag känner jag mig positiv, en annan dag hade det säkerligen låtit annorlunda, haha!
Men idag längtar jag redan till jul.Det är absolut den trevligaste tiden på året. Man får shoppa massa presenter, baka massa julegott och pynta och fixa hemma. Mysa med en stor kopp chaithé i soffan och njuta.
Påtal om chai, ska nog ta mig ut och köpa espresso house chailatte pulver. Himla mums!!
För bara någon vecka sedan var det helt klart höst
Nu ligger det snö utanför mitt fönster. Helt klart vinter.
För er som undrar över min supersnygga lampa som snodde fokus ifrån samtalsämnet vinter och snö. Den är inköpt på Bahaus för (cirka) 399kr?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0