Attans!!

Jag blir så besviken på mig själv. Försov mig precis så pass att jag missade days of our lives!! Skit oxå. Även fast det är ett riktigt oändlighets program och det egentligen kvittar om man missar 1 eller 10 program, då det är ett sånt program som man alltid kan hoppa in i om det så har gått ett år. Det är absolut inte värt något pris för bästa manus eller dylikt, men jag gillar att börja min dag med days. Det hör liksom till mina vardagsmornar (dom jag inte jobbar fm. såklart). Dom dagar möjligheten fanns och jag lyckas missa det ändå så är irritationen ett faktum.
Kunde verkligen inte sova inatt heller. Något som jag annars är typ världsbäst på. Men så är det ju ibland. Huvudet snurrar med tusen tankar och man spinner vidare på minsta lilla tills man inte ens vet vilken tanke som var den första. Det slutar i ett blurr..
Jag kommer ihåg en av alla tusen tankar. Den gick ut på att jag skulle vattna blommorna idag. Men den tanken skulle tydligen blivit verklighet tidigare än idag. ATTANS IGEN!! Det här är Lyckliga Lotta. Blomman som faktiskt haft mer än nio liv. Tro det eller ej hon har fler gånger än jag kan räkna sett såhärpass deprimerad ut för att sedan resa sig och blomma. Men idag var hon inte bara nere.. Hon var vissen oxå. Det är väl en vissen dag idag. Så jag har nyss begravt Lotta, min älskade lotta. Det känns faktiskt trist. Så nu ska jag vattna alla andra blommor, kanske tom. dusha dom och bjuda på lite växtnäring. Hoppas dom övriga är lyckliga.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

R.I.P. Lotta!

2010-10-18 @ 22:36:33
Postat av: louise

kul att du läser vännen!! som du kanske såg är jag mobillös nu. men jag ringer dig så fort jag kan och meddelar om när begravingen är. louise

2010-10-18 @ 22:50:25
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0