avföring

sablarns!! varför ska det lukta gojjamojja i mitt badrum för? typiskt att min karl inte är hemma och är händig
(och superhet) i blåbyxor och fixar vad det nu än är som osar gammal trosa. jag är för tjejjig och vill inte alls ta itu med avloppen... dessutom vågar jag inte ens leta efter problemet. kan ju mycket väl vara en döing som ligger och möglar under badkaret. och varje gång han får vatten på sig efter att jag badat så luktar han avföring. låter ju verkligen som en solklar förklaring till problemet...?! eller hur!!
nog om det. idag har jag sprungit runt som en förvirrad höna och trott mig fått 1000 saker uträttade.
men så är säkert inte fallet egentligen. jag har:
  • shoppat tråkiga baskläder
  • jobbat mig till träningsvärk
  • rotat i för många högar med halloweenkläder
  • åkt alldeles för mycket bil
  • vart hemma hos mamsen
  • cyklat med typ ingen luft i däcken
  • stressat runt i regnet
  • hattat fram och tillbaka
  • och knappt hunnit andas...

ja ni förstår att jag haft det tufft idag va?? med facit i handen så kunde jag absolut gjort det hela mycket effektivare om jag bara hade vart välsignad med ett lokalsinne. men så är verkligen inte fallet.

 

nu ska jag krypa ner i sängen och sluta gnälla.

eller nej jag tänker gnälla om att jag får sova helt själv inatt igen.. suck. saknar dig!!!

 

förresten slog mitt antal unika besökare rekord igår!! tack för den =)

tjooohoooo


Kommentarer
Postat av: daniel

Saknar dig också baby! Men snart är ja hemma igen <3<3

2010-10-28 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0