ICA

Jag har valt nu, inte utan efterforskning utan jag har prövat deras konkurrenter (förlåt mig för mina synder ICA). Men efter många års som tacksam konsument så har jag nu kommit fram till ett beslut. Hädanefter blir ICA mitt självklara val när det gäller matvarushopping. Varför? kanske för att jag är en riktig succer för reklam. Så sant som det är sagt och minst lika pinsamt att erkänna, sådant är fallet. Många reklamer, inte alla men många grundlurar mig totalt. Kanske det var där min kärlek till ICA växte? så..
•Reklamerna är ju bra roliga.
•Eller är det något slags arv? precis som mycket annat man väljer bara för att -det hade vi alltid hemma så nu gör jag likadant! Lite "jag gör som mina föräldrar syndromet utan eftertanke" punkt slut.
Kanske var det därför jag valde ICA.
•Kanske är det för att jag faktiskt haft så många många glada stunder på ICA?
Rebecka vi borde börja storhandla ihop igen!
•Det kanske var pga. deras urbraiga sortimentet? Finns ju urbilliga inte alltid ätbara euroshopper i samma hylla som klockrena barilla, lambi samt andra bättre "jag vill följa med i din korg" märken =)
Hur som ICA var det. Men inte ska vi väl dela ut en massa ros utan ett enda ris eller två? hua nej nog med lovord. ICA´s egna toapapper?! vad hände med det mjuka, fina, vita och sist men inte minst hjärtprydda skithuspappret??? ursäkta, kanske är jag som har fått en knäpp. Men jag tror bestämt att det succesivt har blivit sämre. Inte lika klorblekt och kritvitt utan numera lite äggskalsvitt. Detta skulle jag kunnat stå ut med om det inte vore för att skithuspappret även blivit hårdare, strävare, mindre mjukt, rivigt you name it. hur som ni förstår att nej nej där sätter jag ner foten och byter till Lambi, fortfarande inköpt på ICA dock =)

Just det!! jag höll på att glömma (FY PÅ MIG) dagens ros går lätt till den klämkäcka killen i kassan på ICA city supermarket i örebro. Du är en himla trevlig prick!! Jag diggar dig minst lika mycket som pensionärerna du pratar strunt med dagarna i ända. sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0