kvällsbestyr

JP åkte ut från paradise tjohooo. men varför i hela friden ställde sig leo bakom melissa och inte emelie?? karlar säger jag bara.
nu har jag påbörjat min lilla to do list för kvällen.

1. bada mig... check!

2. mata mig... check

hur lyckades jag med denna självsvälts portion med pasta??
suck jag som var jääättehungrig. men men vit pasta är ju ajja bajja så det var väl lika bra det.
jag tänker kompensera detta misslyckande med chips, weeeiiiiii
men först ska jag fortsätta med min to do list
4. kladda in mig med fuskbränna
den här är då min personliga favorit. jag tänker inte ljuga och säga att jag testat sjuhundraelva olika och tro mig den här är bäst!! yadda yadda yadda. för det har jag inte. den fick en chans och visade sig förtjäna att kladdas direkt på min nakna hud. där trivs den och jag förlåter dess nackdel att den inte direkt luktar mumma.
må så vara, det problemet försvinner så fort jag duschat.
tänkte visa er en för och efterbild men jag besparar er att skrämmas av spökena innan halloween
5. måla naglarna i en tjusig rosa nyans
FÄÄÄÄÄRDIG

hörs säkert senare.. jag är ju då alldeles allene denna kväll oxå (såvida inte SANDRA BEHAGAR DYKA UPP hähä)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter som en prima afton!

Jag sysslade med liknande bestyr gårdagens afton till ära!

Kärlek min fina!

2010-10-28 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0