Marieberg

Idag besökte jag och mina vänner marieberg. Tänkte visa en del av shoppingen
Det omtalade chai pulvret i rosa burk, fick följa med hem. weeeii!! Jag gillar tom. pappespåsen.
Jag som hade fixat iordning en sallad hemma som bara stod och vänta på mig i kylen fick vika mig för marioteten och äta på Mc D. Föll som vanligt för reklamen och testade en M burgare. Njae.... Rätt smaklöst men både jag och maria kom fram till att jo kanske skulle köpa den igen ändå. Hade dock önskat lite mer sting i den.
Som El Maco style som faktiskt är den enda av deras burgare som är god.
Body shop har tagit fram en del produkter som innehåller community fairtrade producerad hampfröolja. Dessa produkter ska vara riktigt bra för torr hud. Vilket iallafall passar mig perfekt speciellt såhär på vinterhalvåret. Men nej jag stod emot denna reklam då body buttern luktade gammalt. Lite instängt, nästan mögel.
Inget jag vill smörja in mig med,  så den hamnar absolut inte på min önskelista.
Sen blev det Djurens center där joline skulle köpa mat till sin best till hund Sumo. Som förövrigt har bestämt sig för att avsky mig och har dom två senaste gångerna jag sett honom försökt bita mig. Så nu har jag gett upp, vi är inte kompisar längre. Han är så ful så att han är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0