Neulash

Wooow!! Vilken grej. Verkligen att rekommendera. Har använt det sedan i slutet av juni. Jag har verkligen alltid gnällt på mina ögonfransar då de verkligen inte vart i närheten av en mascara reklams fransar. Sådana fransar alla drömmer om trots att det säkerligen är lösögonfransar.
Här är det lilla mirakelmedlet.
Vad är neuLash?

neuLash är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning, med påstrykning en gång dagligen.

Jag stryker på det både intill över och undre fransraden innan jag går och lägger mig. Första dagarna var jag lite småröd. Som om jag använt en kajal jag inte riktigt tålde. Men det försvann efter några dagar och idag med facit i handen så kommer jag nog aldrig sluta med denna produkt. För den ger verkligen det resultatet den utlovar.
före






efter
Inte världens bästa bilder men det var dom få jag hade tillgängliga nu. Så ni som precis som jag önskar längra fransar så rekommenderar jag detta starkt!!!


Måste dock tillägga att mitt vart slut ett tag nu och jag har slarvat på sistone så fransarna var längre för ca 1 månad sen. Jag har sagt att jag ska beställa nytt, men inte fått tummen ur röven. Men då jag har en så himla snäll sambo så överraskade han mig och beställde nytt till mig =) weeeeeeeiiii TACK!!
så nu är det på´t igen och inge slarv.

  • 3,2 ml kostar 895kr och räcker i ca 2-3 mån.
  • 6ml kostar 1595kr och räcker i ca 4-6 mån.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, vafan, what's the dealio med att sätta lösögonfransar på mascaramodellerna egentligen? Vi konsumenter måste nog verkligen vara helt dumförklarade av reklamfolket...

2010-10-25 @ 23:16:02
Postat av: louise

precis hur dumma tror dom att vi är?? haha säger jag som går på varenda reklam =)

2010-10-26 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0