pensionärskväll

Ikväll är jag och sambon bortbjudna på middag!! trevlig nog, men som grädde på moset så ska vi även spela bingolotto (och vinna miljoner). Den ni!! Vi har ju några år kvar till pension men övning ger färdighet och lagom tills vi är skrynkliga med ledvärk så kan vi dutta fort som tusan och ha minst sjuttioåtta lotter var.
då kanske jag äntligen vinner något på detta spel?! Verkar ju oftast vara nära döden gamla människor som vinner storkovan, sen kolar dom typ dagen efter. Typiskt!! Jag är frivillig storkovan vinnare. Inga problem, lovar att hålla mig levande och skänka en peng till något viktigt.
Undra vem som är framtidens Leif Loket Olsson? Lotta engberg i all ära men nä inget fyller lokets dojjor. Kanske att det kommer vara Björn Gustavsson eller någon annan ung talang. Han är iallafall skojfrisk. Så vem vet vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0