jag kämpar mot rosa i mitten av oktober?

rosa är fint. det är en mysig färg och jag gillar den skarpt. den är trevlig att ha omkring sig och jag måste kämpa för att inte hela lägenheten ska sluta som en rosa dröm. det är inte en färg jag gärna klär mig i, men den är väldigt tjusig att använda i inredning. enligt mig.
en rosa tavla som trots att vi flyttade i september fortfarande inte hängts upp på väggen..
en rosa mixer från OBH nordica
rosa förvaring i badrummet
rosa badkarskudde och princesskumm. Ok jag erkänner badrummet är liiite mer rosa än vad som är lagom då det även bor en karl här. men jag försvarar mig och säger att jag sannerligen tillbringar mer tid än honom i just  badrummet hihi

rosa kylskåpsmagnet

det är även oktober månad. en rosa månad som stöder kampen mot bröstcancer. ge ett bidrag, litet eller stort bara något. köp åtminstone lambis toapapper eller dylikt där en liten summa går till rosa bandet. såg att ica maxi hade riktigt pimpade rosa bandet diskborstar och avfallspåsar m.m.




Kommentarer
Postat av: kristine

Hej



Va fint du har det med allt rosa!! Undrar vart du har köpt den rosa badkarskudden någonstans!! älskade den

2011-09-14 @ 22:45:18
Postat av: Louise

Hejsan, vart kommer tavlan ifrån?

maila gärna svar till [email protected]

2012-01-15 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0