Ursula Könberg

Om jag är riktigt riktog trött så kan jag fortfarande skratta så jag gråter åt hennes efternamn. Hon heter då Könberg i efternamn. höhöhö. Jag skrattar och gläds åt att jag är så fruktansvärt lättroad.
Imorgon ska jag och Ursula Könberg ödsla några timmar på stan och sätta sprätt på lönen =) weeeeeeiiii!!
Från början hade vi tänkt  baka, men nä jag är för sugen på att tömma plånboken. Men bara för att man har fått lön precis så kommer väl butikerna lida av torka. Hittar aldrig något när jag är på shopping jakt.. Men när man bara går runt å rantar i butik efter butik på måfå så slutar det med att mina armar nästan går av på hemvägen...
Det är inte lätt när det är svårt.
tjusig provhytt va??
Tänkte använda detta som inspiration då jag ska piffa upp en av mina klädkammare.
Kan för allt i världen bara inte bestämma vilken av dom som ska bli den utvalde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0