att det ska vara så sablarns svårt



Fick som jag tidigare nämnt ett tips om runda dynor till mina stolar på uteplatsen.
Min syster hade sett ett par blommiga på Indiska för 129kr styck.
Kanonbra tänkte jag och knallade dit idag.



Dom saknar knytanordning :mad:
Sjutton oxå!! Vilken besvikelse :(
Kan tänka mig att skaparna av dom tyckte att dom var lite multifunktionella
med denna kreaktion då dom kan användas som kuddar oxå.
Men nej nej nej nu fick de stanna i butiken.
Tji fick ni. Annars hade ni lyckats med mitt tänkta köp.
ICKE
Jakten på runda sittdynor fortsätter,
hoppas inte förgäves :(

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ytterst tjusiga små saker dem där! Låt inte bristen på ett par knytband stå ivägen för Din nyförälskelse... Köp ett långt, fint, brett, vitt band som du klipper till i lagom långa snuttar. Vik sedan dessa på mittan och sy fast de i sömmen i sidan på kuddarna, två st på lämplig plats så att de når runt runt stolsryggen där Du tänkt knytdem. Avsluta med en tjusig liten rosett! <3

2011-04-13 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0