det var ena klenbyggen till fötter



Äntligen är våren här påriktigt!
Ingen mer snö på ett bra tag :D :D :D
Det firade jag big time med att inviga mina supersöta ballerinaskor!
Jag tror jag är kär hihi





Närå men synd bara att mina fötter är sjukt kinkiga.
Jag är en såndär riktig skavsårs person.
Alltid ska det vara ett sablarns meck med nya dojjor.
Suck och pust och frust.
Mina fötter har grova problem med nytt.
Hade dom fått bestämma så hade de mer än gärna alltid haft samma skor,
eller helst inga alls.

Synd för dom att det är jag som bestämmer och att jag gillar skor.
Nya skor! Massa olika skor :D
Så dom får glatt vänja sig.
Lönt att vara sura liksom?

Närå bit i det sura äpplet. Omväxling förnöjer
och
hör sen!! Mouhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0