godkänt nyttig frukost



När jag var liten så bestod frukosten av
frosties, oboy eller rostade mackor med honung alt. marmelad.
Hur gott som helst! Dock så är det väldigt onyttigt om man nu ska vara sån,
vilket man tydligen ska nu för tiden. Tråkigt ja! men man vill väl inte få diabetes heller.
Jag har prövat havregrynsgröt men där tar det emot, big time.
Usch jag ryser av bara tanken :(
Müsli har jag lärt mig att äta, men vill inte äta samma frukost jämt.
Ett alternativ är knäckemackor med keso :thumbup:
Gott och godkänt nyttigt!



Kommentarer
Postat av: Eloon

Jag brukar också äta knäckebröd med skinka, keso och så brukar jag ta avokado och ha på lite aromat på toppen! Det blir sviingott :) puss påreeee :)

2011-04-06 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0