Jag älskar livet



Sitter här med nymålade naglar och njuter av min favoritcider,
Gravendal päron YUMMIE!!
Min kärlek står vid grillen och fixar krubb! Jag önskade mig flintastek :D
Vilken karl jag lagt beslag på *nöjd*
Pappa har berättat att det var det enda som jag och min syster åt
som om det inte fanns någon morgondag när vi var små.
Haha kunde smälla i oss hur mycket som helst!!
Lite roligt med tanke på att vi var ena riktiga fågelungar annars.
Grillat är godast, som sagt.
Sitter förövrigt och lyssnar på bland andra The Corrs,
som alltid får mig att tänka på Maria.
En av mina barndomsvänner!
The Corrs och Little Stereo med teddybears sthlm är liksom våra.
Älskar dig idag och för alltid min underbara Maria J,
du är fantastisk ♥

Det känns som om det här blir en riktigt rolig kväll,
jag är på superbra humör och ska snart hem till Sofia och gratta henne.
Hon fyller vuxen idag!!
Det ska såklart firas :p

Kanske ska vässa min sköna stämma och bjuda på en sång,
bara för att jag älskar dig?!
Vi sjunger väl båda hellre än bra om sanningen ska fram hihi





Kommentarer
Postat av: julia

hejsvejs! älskar hur du skriver, det blir roligt även om det inte finns bilder! & besök gärna min blogg, kanske är du intresserad av en gratis design/header? :) kram

2011-04-30 @ 17:12:29
URL: http://stylebyjuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0