Marabou kakor


Bara jag som tycker att det skapats en smärre hysteri kring dessa kakor?
Läste bland annat i en blogg som lottade ut sådana här kakor?
Gränsfall på ovärd vinst. Dom finns nu i affären för några ynka kronor?
Om inte så kommer dom nog till din butik när som.
Måste tyvärr vara lite neggo och säga att dom inte var såå goda.
Tyvärr.
Det var verkligen inga sådana cookies som jag trodde.
Inte ett dugg sega och goda, utan verkligen hård kaka kaka om ni förstår.
Nåja dom dög så nu ska jag inte vara sån.
Som ni ser så är ändå paketet tomt.
Fast om sanningen ska fram så är det mest pga. D. abstinens.
Han håller på att sluta snusa :) Duktig duktig!!
Men nej jag kommer inte köpa dom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0