migrän och glasscafé



Hade superduperont i huvudet nu i eftermiddag :(
Tror aldrig jag haft migrän men det här var säkerligen i närheten.
Uscha!! Hur som 2 ipren senare och den är som bortblåst :)
Vilka små mirakelpiller må jag säga.

Hmmpf. Har väl inte så mycket att tillägga egentligen..
eller jo. Örebro får lite nya krubbställen har jag hört ryktas om.

På stortorget ska det slå upp någon slags bistro i gamla expert lokalen,
om ryktet nu stämmer.
På kungsgatan sägs det att det ska öppnas något kina hak? :)
Och sist men inte minst så öppnar det snart ett glasscafé vägg i vägg med Jensens!

Jag gillart! Allt ligger på krypavstånd hemifrån mig.
Kanonbra!
Så det blir nog till att simma i vassen i sommar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0