nu får det vara nog med nitar


Nääää :p Har läst på massa bloggar att folk börjar tröttna på nitar.
Men inte jag :D





Men det här är väl max vad jag skulle kombinera nitar med nitar.
Brukar inte vilja ha mer än en nitdetalj.
Helst så bryter jag av med något lite romantiskt,
som virkat, spets eller någon rosa pastellfärg.

Hur som

Något jag däremot tröttnat på är att det inte finns så mycket snygga äkta örhängen.
Eller är det kanske bara jag som fått för mig det?
Lite smådrygt då jag för ett tag sedan upptäckte att jag var liiite nickel allergisk.
Attans!! Får ge mig ut på örhänges jakt någon dag :)
En anledning till shopping är väl iofs. positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0