Pubertetet all over again



Ett plus med att bli äldre är att såhär innan rynkorna,
så hamnar man i en rätt bra hudperiod :D

När man var yngre härjade puberteten och man fick pipplor. Usch!!
Inte så farligt mycket men tillräckligt för att man skulle störa sig på det.
Nu kan det dyka upp lite problem perioder en viss tid i månaden
(ni flickor förstår vad jag menar).
Men oftast så är min hud och jag rätt bra kompisar nu för tiden :D

Men på sistone har den vart lite smågrinig och inte alls så bra som den brukar.
hmmmm??!! why?

Jodå jag tror jag hittat boven i dramat.



Använder inte foundation dagligen. Men igår var en sån dag.
Då slog det mig att jag inte kunde komma ihåg när jag köpte den.
Urk!! Gammal sörja som jag kladdar in min hud med.
Stackars ansikte!! Inte konstigt att det protesterar!
Så det blev ingen bakdag igår.
Jag och syster tog en sväng på stan istället.

Som ni ser ovan så var det minst sagt nödvändigt :)



På H&M är det dock lätt att lite annat smått och gott följer med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0